Mer depp, när tar det slut

Hatar att vara svartsjul, värsta jag vet verkligen. På hans bästavän? Kom igen. Men kan inte riktigt ta att han skrev en anteckning på hennes mobil faktiskt.. Inte när han skrev sådär, jag ska vara den ända tjej han älskar. Förutom hans mamma och så såklart. Fast får fan i helvete skylla mig själv när jag gick in på hans mejl :S

Men jag har inte fått någon sån anteckning.. Bara jag som gör sånt, känns det som. Och det var ändå när dom varit kompisar så länge om du förstår? Han gjorde sånt i början, inte längre. Och jannika, spyr bara jag ser namnet, hatar henne. Varför vill han så gärna ha kvar henne i hans liv?  Bläh inte tårar.

Nu ska du veta att han inte ens kände mig vid det här laget, vi hade aldrig pratat ens. Ont i magen ändå. Fan vad jag älskar honom.

Lite smått tpl helt ärligt.

Saknar pappa....... och där avslutar vi, pallar inte tårar, även fast det finns så mycket mer att säga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0