Hey i'm back.

Tjabba.
Har under en tid bloggat på en annan blogg med två kompisar, men längtar tillbaka till min alldeles egna blogg!
Är det bra med er? Känner mig dum som frågar, eftersom att jag har haft uppehåll ett bra tag är nog bloggen som bortglömd, men vänta bara! I'll be back ska ni se!

Sitter just nu hemma och kollar Extrem home makeover, så jäkla fint program. Man gråter ju till varje avsnitt!
På tal om att gråta så kollade jag och mamma på "I taket lyser stjärnorna" igår, har aldrig grinat så mycket till en film! Och det är ändå 3:e gången jag såg den.
Nej nu ska jag avsluta innan inlägget blir för långt, b lir så himla jobbigt att läsa då.
Måste bara säga att jag shoppade en hel del från H&M igår, man blir ju förjäkla lycklig av att shoppa!
Stay strong /A



Köpte bland dessa grejer. En bikini och tröjan på bild 2.


Kommentarer
Postat av: julia

snyggt bruden :)<3

2010-02-12 @ 17:16:51
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0