So sorry.

Har inte varit hemma på hela helgen, det är anledningen till att jag inte uppdaterat på ett tag. Bästa helgen på länge alltså!
Har spenderat den mesta tiden i mitt andra hem, dvs hos madeleine ;)
Var även där igår fram till träningen som slutade klockan 10. Efter den var det bara hem och duscha och sen sova, så hann inte blogga då heller.
Känner mig typ som en dålig person när jag inte uppdaterar. Hmm, skärpning på riktigt.

Just nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk. Inte kul. Snuvig som sjutton är jag också, måste nog skippa sången ikväll också :( Jag som sett fram emot det så mycket!

Nu ska jag fixa lite på farmvillemittliv och sedan käka, sen tror jag faktist jag ska plugga lite!

Ha en bra dag, det blir förmodligen ett inlägg lite senare. Puss!



" Hej jag är Sonnys flickväns bästavän."
Haha humor.


Kommentarer
Postat av: Madde

haha , sonnys flickväns bästa kompis :D

2009-09-08 @ 22:32:50
URL: http://madeleiiineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0