Tidsfördrift!

Ditt namn? Alice Maria Appelgren
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 174 centimeter på ett ungefär.
Spelar du något instrument? Lite gitarr.
Dina första tankar när du vaknar? Fyfan vad jag är trött.
Vart befinner du dig just nu? I min nya soffa i vardagsrummet.
Biter du på naglarna? Gjorde.
Vad har du för färg på trosorna just nu? Rosa
Har du några husdjur? Njet.
Är du singel? Venne..
Vem är snyggast? Chad Micheal Murray är och kommer alltid vara.
Vem vet mest om dig? Sofia Trotz skulle jag tro.
Vad vill du ha just nu? Grill chipsen som ligger i mitt köksskåp.
Ditt mål i livet? Att bli ihågkommen på den jag är.
Rädd för? Att bli lämnad.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Två år äldre.
McDonalds eller Burgerking? McDonalds föfan!
Sjunger du? Ja.
Vad har du för skostorlek? 41.
Vill du gifta dig? Fuck kärlek.
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast inte..
Skor du hade på dig idag? Vinter dojjer.
Vad sover du i? Trosor.
Kläder du har på dig? Just nu, jeans och tröja.
Favoritårstid? Lätt sommaren.
Favoritmat och dryck? Tacos, nyttigt och bra. Dryck är nog oboy!
Hur svarar du i telefonen hemma? Alice.
Hur svarar du i mobilen? Ahaaa?
Sov du ensam inatt? Japp!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov :)
Vad var det senaste någon sa till dig? Ställ klockan.
Druckit idag? Oboy, mjölk och power king.
Vad är det för väder hos dig nu? För mörkt för att se..
Godaste glassmaken? Vaniljglass med chokladkross.
Drömmer du mardrömmar? Händer.
Favoritklädsel? Mjukisar.
Favoritgodis? Surt ska det vara!
Hur många kuddar sover du med? 2 st
Längtar du mest efter just nu? CHIPSEN FORTFARANDE!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Syre.
Saknar du någon just nu? Jao..
Snus eller cigaretter? Gash.
Vill du ha barn?
Längtar du till din nästa födelsedag? Haha inte direkt.
Är du blyg? Händer väl.. Men inte ofta.
Tycker du om fester? ALLTID!
Tycker folk du är snygg? Vet inte, bryr mig inte.
Har du använt någon hårprodukt idag? Shampoo. Balsamet var slut :(
Vad har du för planer till helgen? Hemma och tchilla.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 12 års gräns.
En bra film? Titanic. Väcker minnen..
Vem får en kram? Tomten
Vem får en puss? Hemliiiiiiis.
Sprit, cider, vin eller öl? Cajder.
Hund, råtta eller katt? Voff voff.
Tycker du om din pappa? ...

Kommentarer
Postat av: trotz

HAHAHAHAH fyfan vad jag garvade åt det där med sniffande och syre!

säger bara det färskräckligt dålig natthumor.

PUSSEN <3

2009-12-10 @ 23:28:13
Postat av: Anonym

BLOGGA MER!

2010-01-20 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0