Leker med tanken

TJA. Helgen har spenderats med familj, bästavän och pojkvän.
Har bara tagit det lungt och chillat galet. Hur skönt som helst.
Mat har det brudits på i stora mängder. Måste gått upp minst 5 kilo. Illa.
Men det är smällar man får ta. NU: Plugga. BYE.

Jag önskar att jag hade pengar. Asså pengar i massor. Stora högar av pengar.
Fan vilken snygg stil jag skulle få då. Skulle köpa allt som föll mig i smaken. Verkligen allt.
Sjutton vad jag önskar att jag var rik. Ska så lätt skaffa en rik man i framtiden. Eller så kan man ju jobba aset av sig och tjäna dem själv. Fungerar väl också antar jag.
Bryr mig fan inte hur jag får ihop pengarna, men när jag blir stor ska jag vara rik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0