Two days of hard work remain.

Ja nu är det bara två dagar kvar här i Öregrund för mig. Fia åkte hem redan idag.
Ska gå upp klockan 7 båda dagarna så att jag tjänar lite extra pengar.
Det vart ingen cykeltur igår utan var ute med Sofia, Victor och Robin som är två jätte snälla grabbar vi träffat här.
Vi gick en liten tur och då såg jag att det fanns ett motionsspår så efter maten så smäller det.
Då är det dax för springtur nr 3, på 2 veckor. MYCKET DÅLIGT ALICE!
Jaja, bättre än ingenting antar jag.
Nu ska jag gå och hjälpa till med maten så att det går lite snabbare.
Är riktigt hungrig trots att jag går och småäter hela tiden.
Puss på er!

Gårdagens outfit:



Skinn-jacka från OHIO.
Blommig tub topp från H&M.
Skärp från Åhlens.
Shorts som jag ärft.
& sist men inte minst Gladiator skor från Dinsko.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag älskar dig så jäklarns mycke Mulle, finns inte ord.. Jag är så jäkla glad that we have become so good friends, i tell ya.

Puss!

/ din kalle balle svensson

2009-08-03 @ 19:07:35
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/
Postat av: elinora

shaaajt vad fin bild alice!

2009-08-07 @ 18:17:08
URL: http://elinoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0