You'r the one that saved my day.

Gårdagen var helt underbar och det var tack vare en viss bästavän.
Kan verkligen snacka med dig om allt känner jag. Bättre bästavän finns verkligen inte.
Thanks Philip.

Vaknade för ungefär 1 timma sedan och är fortfarande helt död.
Till frukost blev det Grillat kött, Potatis och Beasås, kan det bli bättre?!
Nu ska vi nog åka och bada, fast jag är inte så jäätte taggad eftersom att det är molnigt as hell.
Ikväll börjar träningarna också, buu!
Är inte särkillt taggad på den fronten heller eftersom att jag inte tränat något i sommar.
Eller knappt något iaf.
Nej nu ska jag gå och plåstra om min lilla fossing som har blivit helt
fuckad för att jag har ett stort jäkla rivsår som jag fick av en skruv, vilket inte var skönt.
Have a good day.
Puss!



Philip plutten <3
Bilden är tagen med en mobilkamera, därav kvaliten.


Kommentarer
Postat av: - Jennifer -

med min mobil kamera!

2009-08-10 @ 17:00:38
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0