Time to bath.

Igår var jag med Isabelle, Mamma och Anders på Farstanäs havsbad och badade, det var riktigt mysigt.
Blev faktist riktigt brun och varmt i vattnet var det också.

Hela veckan har jag varit med massa sköna människor. Det har varit really najs.
Det har blivit en hel del nattbad och mycket grillning.
Hade med mig kameran i förrigår (?) och då blev det äntligen lite pix iaf.

Nu ska jag, Isabelle, Jennifer, Danni, Pontus och Micke åka och bada på Brosjön.
Det ska bli najs och hoppas få ännu mera bränna då.
Nej nu ska jag och Isabelle (som sovit här både idag och igår natt) tagga till bussen.
Ut  i solen med er nu!
Pussar.





Ja det bjöds på en hel del pussar, både i förrigår och igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0