This is how i spend by days.


Igår var det träning 18.30 och efter det drog jag till Tumba och mötte Philip, Jocke, Robin och hans kusin Alex.
Vi drog till Kassmyra och gjorde ingenting. Eller jo dom lekte kurragömma medans jag satt och svullade godis.

Sitter nu ute i solen och lyssnar på nya favoriten Hoffmaestro. Grym är allt jag har att säga.
Idag drar jag till Halmstad vid 3 tiden så ska väl snart in och packa.
Inte säkert att det finns bredband där vi ska bo men ska försöka hitta någon dator.
Tar med mig kameran så när jag kommer tillbaka ska det förhoppningsvis blivit massor med bilder.

Hoppas ni får en toppen dag!
Pussar.



Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neheeeee :O jajja, de är ju sanningen iaf :) Puss

2009-08-16 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0