Love story.

Idag har jag varit och shoppat i Skärholmen men Mamma.
Köpte lite smått och gott.
Fick dock ingen bra bild på någon av dessa saker p.g.a. att min kamera är helt cp för tillfället.
Efter att gått runt där i cirka 4 timmar så var man helt slut i skallen när man kom hem.
Så jag la mig och kikade på tvn, lyckades somna och sedan var det träning.
Har verkligen saknat handbollen och alla flickorna.
Det gick inge vidare, men har inte vidare stora krav på mig själv nu i början.
Bara så galet skönt att få röra på sig.

Imorgon ska jag vara med gulle Philip.
Får se vad vi hittar på.

Nu ska jag gå och duscha vilket jag inte orkat än.
Sov gott!
Pussar.



Svar till Anonym:
Förlåt mig gullet men det var faktist med flit som jag skrev så.
En kompis trodde att det hette så och jag tyckte att det var riktigt kul.
Om du inte förstod att jag drev är du det du som är ända offret här och något som gör dig till
ett ännu större är att du inte vågar skriva vem du är.


Kommentarer
Postat av: E M I L I A

SV: Genom Idas jobb, två utav dem är hennes jobbarkompisar ;)

2009-08-13 @ 12:12:25
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0