Coldplay here i come.

Ska gå och fixa mig nu, klockan halv 1 ska jag vara inne i stan för en hel dag med morbror.
Vi börjar med en lunch, sedan blir det nog lite shopping, efter det Aik - Kalmar och sen det bästa utav allt, COLDPLAY!
Vi har sittplatser så man slipper stå och köa i hundra år, eller det behöver man ju ändå, men man behöver inte stå och brottas för att komma längst fram i hundra år. Riktigt skönt.

Beroende på när det slutar så sover jag hos morbror, senare än 10 och det blir en natt på söder.
Nej nu måste jag gå!
Börjar bli stressad fast jag har hur lång tid på mig om helst.
Jaja, have a good day!
Pussar.



 


Kommentarer
Postat av: linda

var fin din blogg är ! :)

kram

2009-08-22 @ 14:11:06
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0