You bloody idiot!

Just nu hatar livet mig.Och just nu hatar jag livet.
Blir så jävla irriterad på min morsa.
Har förskutit det här sen i lördags. Och hon kan inte änns ta sig tid att åka in till stan.
Nej istället bestämde hon sig för att dra till Ikea igår. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Och sluta läs min blogg om du läser det hära. (Anna Appelgren).

Är så fucking sjukt piss trött. Sov äckligt lite inatt.
Alla brudar är på tjejmiddag hos Fia nu, men själv var man tydligen inte bjuden.
Aja hade ändå inte pallat.
Puss.


Jag saknar dig så mycket att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: fia<3

vi bjöd dig visst men vi fick aldrig nått svar på mobilen så vi trodde du inte ville komma, förlåt om du trodde du inte var bjuden :(

/ fia malin hanna

2009-04-09 @ 00:04:10
URL: http://sofiawestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

är din pappa död?

2009-04-09 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0