stockholms stolthet.

Kom precis hem från vackra Råsunda.
Vinst mot Halmstad med 1-0. Härligt!
Gnaget är här för att stanna!

Gårdagen var trevlig. Umgådes med Sofia och några pojkar och tog det bara chill, rökte lite vattenpipa.
Vi kom hem ungefär halv 12 och då gjorde vi mackor, sedan skrev jag det där lite arga inlägget och somnade ungefär vid 2.
Ikväll ska jag förhoppningsvis sova hos Sofia igen, fast nu hos hennes morsa. Om dom två surtanterna ger med sig förstårs. Vi ska nog bara ta det lungt framför tv:n och chilla järnet.
Hoppas ni får en bra kväll.
Puss.





ÅH VI ÄR GNAGET, VI ÄR GNAGET, AIK!
(bilder tagna av mig.)


Kommentarer
Postat av: fia<3

VI ÄR ÖVERALLT!!!

2009-04-05 @ 19:17:15
URL: http://sofiawestlund.blogg.se/
Postat av: michis

sv: hahah det var fett kul! alla måste trott att jag va dum i huvet:P <3



AIK SUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!!!!!!!

2009-04-05 @ 19:31:57
URL: http://michiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0