Ska snart ut på promenad, men först:

Lovar du att vara ärlig? Absolut.
Du heter: Alice
Smeknamn: Allan ballan och Mullemeck
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nån glad låt så att man blir happy igen.
Beroende av: Vänner.
Vem behöver du mest just nu: R, som jag har saknat sjukt mycket!
Vad tror folk om dig? Hur ska jag veta? Att jag tror att jag är något för att jag spottar hela tiden kanske?
Stämmer det? Att jag spottar stämmer, men nej jag tror verkligen inte att jag är nått.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår som tydligen alltid luktar gott.
Hur imponerar man på dig? Jag faller för charm.
Brukar du skratta för dig själv? Typ hela tiden. Oftast åt gamla roliga minnen.
Vilken är din favoritmålning: Helt klart Sofias vägg!
Var bor du? Salem föredetta Slem.
Trivs du där: Ja, men hade helst bott ännu närmre vännerna.
Äger du några converse: Nej, lånar min morbrors.
Vad har du för mobil operatör: Tele 2 Comviq Kompis.
Är du allergisk i mot något: Falska "vänner", dom ger mig utslag.
Nästa mål i ditt liv: Gå på promenad med sötis mimmi.
Hur svarar du i mobilen: Jamen tjenare det var Alice.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Puss
Antal timmar sömn inatt: 10 ungerfär, skööööönt!
Tycker du om din pappa: Jag älskar pappa.
Brukar du komma i tid: Hehe. Inte ofta.
När mår du bra: När jag är i fina miljöer. *ironi*
När blev du fotad senast: Igår jao.
Hur känner du dig nu: Väldigt happy. Min mimmi är här nu ju!
Vanligaste färg på dina kläder: Orange. NOT.
Vad tycker du om fötter: Skabb.
Är du smart: Enligt mina lärare ja. Enligt mina nära och kära nej. 
Var du aktiv i skolan: Jag går i skolan?
Vad saknar du: Sommaren 08.
Hade du en bra kväll igår: Nej, hade feber för sjutton gubbar.
Favorit dryck på morgonen: Juice.
Rakar du benen: När jag orkar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 11 och 12.
Är du blyg? Verkligen inte.
Sysslar du med någon idrott: Handboll såklart!
Vill du hellre ha mail än brev: Nej jag föredrar brev. Mycket mer personligare.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, fast har aldrig råkat ut för det själv.
Är du nöjd med ditt liv: Oftast.
Är du bortskämd: Knappats. Fast enligt mimmi är jag ju det då menmen..
Vad behöver du just nu? Godis, beroende jao.
Vad längtar du till? Sommar 09.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Både och. Men det finns också dåliga vänner.
Vad använder du för shampoo? Något som luktar blommor.
En speciell dag du minns: När min pappa fick diagnosen ALS.
Hur gammal är du: 15 år.
Tycker du om någon just nu: Kanske.
Vad är det värsta du vet: När man testar ringar på affärer och man inte får loss dom från fingrer. Och tickande klockor.

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Javisst är den! Nej precis, jag blir gaalen. Jag vill verkligen ha den ;o -.-

2009-04-02 @ 22:13:29
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: isabelle svensson

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY, jag blir så glad :')



haha ; Vad är det värsta du vet: När man testar ringar på affärer och man inte får loss dom från fingrer.



MINNEN.

Love u dude makaronui and ketchup ! / kalle<3

2009-04-03 @ 19:59:16
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0