kalle balleh piron paron på besök

Tjaaba alla coolingar där ute i vida världen, mitt namn är isabelle "kalle" svensson även klassad som sveriges största utomjording.

Hade bara tänk att slänga in en liten fjutt från mitt hjärta.
Alice Mulle Appelgren, kan stavas på många sätt: Sjukt sötast, sjukt underbarast, sjukt bästast och bara sjukt jävla älskad. Vi har kännt varandra i två år, och ändå har vi aldrig så mycket som tjaffsat med varandra. Älskar dig så stört mycket gumman, och vi ska fan hålla ihop tills vi sitter som två ruttna kärringar och matar ankor tillsammans. Tummen.
Du och Sofia har fan gett mig så mycket styrka och jag är grymt glad över att kunna säga att ni är två av mina allra bästa vänner. / Kalle <3

PEACE, de har vart ett rent nöje att få gästblogga på denna fin fina blogg, full fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0