I would not make it without you.

Mimmi Singman. Jennifer Oscarsson. Mimmi Ellqvist. Sofia Trotz. Isabelle Svensson.
Robin Rahm. Julia Qvarfordt. Elin Erlandsson.
Och framför allt
handbolls laget.

Jag skulle inte klara en dag utan er. Det är ni som gör att jag orkar kliva upp ur sängen varje dag.
Tanken på att få träffa er ger mig hopp om att dagen ska bli perfekt. Inte alltid den blir det,
men om den blir det är det alltid tack vare er! Ni är allt för mig.
Tack för att ni finns gullungar.
Jag älskar er.


 Jag går ingenstans utan er.


Kommentarer
Postat av: Mimmi S och Jennifer

Vi älskar dig också gumman! :)<3

2009-04-03 @ 15:14:23
Postat av: julia

jag älskar dig också skrutt!<3

2009-04-05 @ 16:42:48
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0