I fucking hate needles.

Har nyss varit hos sjukgymnasten. Fick akupunktur. Inte skönt!
Och nu ska jag snart åka och ta hål i naveln.. Ännu mera nålar!
Har suttit och skrämt upp mig själv genom att kolla på massa olika videos på YouTube när folk tar hål i naveln.
Nu är jag livrädd!

Efter piercingen ska jag, Sofia och Isabelle dra till tulling (?) och grilla med några grabbar. Härligt!
Nej nu ska jag plocka fram pengarna och ladda för piercingtagning! Nu jävlar.
Ut i solen och njut nu.
Puss!




Åh vad dom kommer hata mig när dom ser att jag har lagt ut den här bilden :D


Kommentarer
Postat av: isabelle svensson

OMG, heey sexy mama on this picture i say!



Lyck till med piercingen idag!, jag är stört happy, det är absolutely nothing fel på mig! :D



I LOVE U DUDE! <3

2009-04-07 @ 12:04:44
URL: http://featuringisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0