I can hear the birds are singing.

Nu ska jag ta en dusch och sedan ta en tur ut i solen.
Ska nog gå upp till Salem C och köpa en glass till och med!
Åh vad jag älskar våren!

Klockan 3 idag ska jag gå till min sjukgymnast och få akupunktur. Ni vet, när man får nålar instickna i huden.
Egentligen gör det inte så farligt ont, och jag är inte alls känslig. Men jag hatar nålar. Usch!
Efter det ska jag dra till farbror tandläkare och få min bettskena. Inget jag ser fram emot men vill ju rädda mina små tänder från att bli helt ned slitna. Måste bara komma ihåg att borsta tänder innan så att man inte ser några rester från glassen!

Nej nu skriker vår vädret efter mig.
Puss!

Riktigt vårväder!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv. Great Hun :D

Love

2009-04-03 @ 13:27:05
URL: http://face.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0