Hej mitt namn är Alice och jag hatar idioter som inte kan stå för vem dom är.

Det råkar vara så att jag fick en ur töntig kommentar av en tjej/kille som inte har något liv.
Har absolut inget emot att man kritiserar mina bilder, men när man inte vågar stå för vem man är så är det rent ut sagt idiotisk.
Så du som skrev denna kommentar kan väl ta och höra av sig till mig, så ska vi se hur modig du egentligen är. Det roliga i allt det här är ju att idioten inte änns kunde stava rätt. Och att det förmodligen är någon jag känner som bara är avundsjuk på mig, men inte inser det själv. Egentligen har jag inget att vara avundsjuk på, så jag fattar inte riktigt. Men jaja, om du vill ha no life så FINE BY ME!

Kommentarer
Postat av: julia

sv.haha nej? :O det är jättefint :) JA DET MÅSTE DU! :D love u<3

2009-04-05 @ 16:38:11
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0