Can't do this.

Blir trött på mig själv. Kan ju aldrig bestämma mig om jag vill ha blogg eller inte!
Men nu ligger jag hemma i soffan en torsdags eftermiddag, och jag vill blogga!
Vill också skriva när någonting roligt har hänt, eller tråkigt har hänt. Så sjukt skönt att kunna skriva av sig. Visst man kan skriva dagbok. Men för det första är det nummer 1 på töntlistan om du frågar mig, och för det andra så är det ju bara jag som får läsa det då. Jag vill kunna dela med mig av mina dagar!

Så nu ligger jag ialla fall här, i sporttopp och shorts. Är egentligen sjuk men bestämde mig för att yoga lite. Men så blev det inte, det var ju sjuuuukt tråkigt hallå! Och jag orkar inte byta om så det är såhär det får bli. Lite kallt är det, men vem bryr sig?
Om ni vill veta mera om mig så skriv.
Orkar inte berätta om det ändå inte är någon som läser.
Kyss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0