Alla emosarna's dag. Skärtorsdagen.

Sitter just nu på söder hos min morbror.
Har varit och bytt mina solbrillor som jag råkade sätta mig på igår. KLANTIGT!
Men japjap, sån är jag!
Vi ska väl snart bege oss hemmåt.
Piercingen blir inte av förän på måndag.
Men vill man vara fin får man lida pin.
Och med lida pin menar jag att man får ha tålamod. Och mitt tålamod är väl inte det bästa precis..
Nu ska jag ialla fall fortsätta lyssna på härlig musik och umgås lite med Morbror, Mamma och Syster.
Puss på er.

P.S. Totaldriver med rubriken så inga
dumma kommentarer eller så nu..
                                                                               D.S.



Min kusin Benjamin. Världens sötaste unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0